close








@轉載請註明:Pixnet-light1

-------------------------------------------------------------------------

Lily Allen / F**k you Translated by Pixnet-light1 ®

--------------------------------------------------------------------------

 

Look inside
睜大眼睛看看吧

Look inside
扒開你虛偽表象 直入你醜陋內裡

Your tiny mind
看看你那狹隘的心

Then look a bit harder
再更更更深入一點吧

Cos we're so uninspired
因為我們都只是平凡人

So sick and tired
厭煩和疲憊感同時爆炸啦

Of all
The hatred you harbour
你內心堆積的憎惡引爆所有不快


So you say
所以 你說啦

It's not okay to be gay
好孩子們不可以當同性戀

Well I think
嗯? 我認真想想你說的話

You're just evil
你才是充滿歧視的魔鬼

You're just some racist
你就像那些種族歧視者

Who can't tie my laces
還不配彎腰幫我繫鞋帶

You're point of view
Is medevil
醒醒吧 你那些中世紀的僵屍觀點


F*ck you, f*ck you
去你的 去你的咧

Very, very much
去去去去你的咧

Cos we hate
What you do
我瞧不起你的所作所為

And we hate
Your whole crew
我鄙視你那群狐群狗黨

So please
Don't stay in touch
所以拜託拜託 千萬別再跟我保持聯絡


Fuck you, xxxx you
去你的 去你的咧

Very, very much
真的是去去去去你的

Cos your words
可惜了你的高言闊論

Don't translate
無法翻譯 溝通被迫中止

And it's getting
Quite late
懺悔也來不及啦

So please
Don't stay in touch
求求你千萬別再跟我聯絡了


Do you get
請問你

Do you get
不好意思請問你喔

A little kick out
Of being
Small minded
你可以稍微 把自我從你那狹隘思想中踢出來嗎

You want to be
Like your father
唉 你就像你那頑固老爸

His approval
Your after
只有他會認同你的所作所為

Well that's not how
You'll find it
你啥時才會發現 一切都大錯特錯


Do you
喂 你

Do you really enjoy
難道你真的喜歡

Living a life
That's so hateful
活在充滿憎恨感的生活中嗎

Cos there's a hole
Where your soul
Should be
你的靈魂有它自身的歸屬之處

You're losing
Control of it
但是你正在全面加速失控

And it's really
Distasteful
這種感覺嚐起來真不愉快


Fuck you, xxxx you
我只想說 去你的

Very, very much
真是給它有夠去去去去你的

Cos we hate
What you do
我們受夠你啦

And we hate
Your whole crew
還有你那群招搖的騙子們

So please
Don't stay in touch
所以拜託你 離我越遠越好


Fuck you, xxxx you
去你的 去你的啦

Very, very much
就是不爽去去去你的

Cos your words
你滿口胡言亂語

Don't translate
就像外星語言

And it's getting
Quite late
就算要道歉也為時已晚

So please
Don't stay in touch
所以這是我唯一請求 拜託跟我斷絕往來吧


Look inside
睜大眼睛偷窺你骯髒內裡

Your tiny mind
你那狹隘的內心

Then look a bit harder
唉 讓我們試圖看遠一些吧

Cos we're so uninspired
我們不過是平凡人

So sick and tired
被你搞的噁心又疲倦

Of all
The hatred you harbour
你內心堆積的怨恨點燃怒火啦


Fuck you, xxxx you
再會啦 去你的

Very, very much
掰掰啦 去去去去你的咧

Cos we hate
What you do
我們就是看不慣你的醜陋行徑

And we hate
Your whole crew
我們就是瞧不起你和你那些同黨

So please
Don't stay in touch
請請請你別和我保持聯繫


Fuck you, xxxx you
去你的 去你的咧

Very, very much
就是要大聲說去去去去你的咧

Cos your words
Don't translate
聽不懂你滿嘴的外星語言

And it's getting
Quite late
說抱歉也來不及啦

So please
Don't stay in touch
噢 最後我只有一個請求 真的掰掰啦


-----------------------------------------------------------------

目前英國超火紅的好年輕創作歌手,Lily Allen,她的歌傳遍大街小巷啊!
我覺得差不多跟Lady Gaga的聲勢有得拼!
一首Smile(收錄於Alright,Still...)讓女孩們自在地反戳舊情人一刀,哼哼哈哈;
Fuck you則是輕快地諷刺了某位剛卸任的重量級政治領袖,當然啦,也讓我黑皮地法克某些人(羞)






arrow
arrow
    全站熱搜

    light1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()